Bygga trall på balkong

Nu har jag börjat byggandet av min trall på balkongen. Det blir en väldigt enkel konstruktion. Lägger sju reglar 45x95 ut från väggen och fyller på med 28x95 på tvären med ett mellanrum på ca 3-5 mm. Anledningen till att jag använder så tjockt virke är att de var uppkapade i lämpligaste längder på Byggmax, sen hade 10cm att bygga på upp till dörren. Köpte rostfria skruvar också, så nu blir det en rejäl konstruktion som borde hålla några år.

Lånade hem en sticksåg från jobbet men glömde ta med batteriladdaren så den hade jag inte mycket hjälp av. Fick såga det mesta för hand med en slö såg och det var inte roligt, tack vare det blev jag bara halvklar men imorgon ska jag vara klar.

Före



Reglar

Halvklar

Halvklar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0